Seminarios de Marketing (14/02/2020)

Seminarios organizados por el programa de doctorado en Economía y Gestión de las Organizaciones

Día: Viernes 14 de febrero de 2020

Hora: 10:00 

Lugar: Seminario-M6 (Campus Paraíso)

Ponente 1: Khaoula Akdim Adomez

Título: Understanding continuance intention to use mobile APPs: An utilitarian - hedonic approach

Ponente 2: Sergio Barta

Título: Factors affecting the flow: Handheld devices vs PCs

Ponente 3: Ivani Ferreira

Título: Consumer experience with smart technologies: Applying an interpersonal perspective based on Triangular of Love Theory

 

 

 

L M M J V S D
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29